דף הבית / שירותים עסקיים / הכוכבית שתבריק לכם את העסק

הכוכבית שתבריק לכם את העסק

פרסומת חיצוני

פעם חשבתם מה העסק שלכם צריך יותר מכל? התשובה היא כמובן: לקוחות. הלקוחות הם הלחם והחמאה של כל עסק, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. היום, התחרות על כל לקוח ולקוח היא גדולה מאי פעם, וכן גם הדרכים להגיע ללקוחות ולידים. הפרסום הופך לאינטנסיבי ואגרסיבי מרגע לרגע, וקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם נחשף לאינספור רסיסי מידע מכל כיוון.

Competition in business

שירות כוכבית – נסו ולא תצטערו

אז איך נשארים בתודעה של קהל היעד? איך משאירים חותם בתוך ים הפרסום והמודעות הגועש מבלי לעשות חור בכיס? התשובה היא פשוטה: כוכבית. שירות כוכבית מאפשר לכם לפרסם את העסק עם מספר מקוצר של ארבע ספרות בלבד וכוכבית, מה שיוצר מספר קליט שנשאר בתודעת הלקוח למשך זמן רב.

כוכבית

כוכבית – כל מה שהעסק שלכם צריך

מספר מקוצר לעסק עם כוכבית מאפשר לכם לפרסם את עצמכם בצורה טובה וקליטה יותר, ולהימנע מהסרבול שבמספר ארוך ומייגע, שהלקוחות יתקשו בסופו של דבר לזכור. כשכל מה שצריך לעשות זה להרים את הטלפון ולחייג אליכם בחיוג מקוצר, יש יותר סיכוי שהשיחה תנותב אליכם ולא אל המתחרה שלכם.

שירות כוכבית מקוצר לעסק מאפשר ללקוחות שלכם לחייג אליכם גם דרך חיוג אותיות או חיוג שמות, למשל שם העסק שלכם. אל תשאירו את הלקוחות שלכם למתחרים! אפשרו להם לחייג אליכם בצורה הכי קלה ופשוטה שיש!

 

Firstcall – שירות ללא תחרות

חברת FirstCall מזמינה אתכם לקבל שירות ללא תחרות של מספר כוכבית הפתוח לכל הרשתות בארץ, במחירים נוחים ושווים לכל כיס, דמי התקנה אטרקטיביים, והתחייבות לחודשיים בלבד. נסו ולא תצטערו!

לפרטים ורישום: 

דוא”ל: sales@firstcall.co.il
משרד: 03-509-5509

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב אורלי

אמא עם 2 בנים מקסימים, בני 21 ו-15. אוהבת משפחה וחברים, יש לי חברות עוד ממי בית הספר העממי שאני שומרת עליהם בקנאות. מישהי שמחפשת את הדבר הבא, להתעדכן ולדעת מה קורה סביבנו.

אולי תרצו לקרוא

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים. בשנת 2003 החל שרות ...