דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / מה צריך כדי לפתוח עסק מהבית ולנהל אותו בהצלחה?

מה צריך כדי לפתוח עסק מהבית ולנהל אותו בהצלחה?

פרסומת חיצוני

שוק העבודה הוא שוק תחרותי מאוד ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור משרד ולשלם לעובדים. אנשים אשר רוצים לעבוד כעצמאיים בשוק, יכולים לעשות זאת מהבית. פתיחת עסק מהבית יכולה לאפשר לכל איש מקצוע לנהל עסק מקצועי בעלויות תפעול נמוכות יותר.

בשביל לנהל עסק מקצועי שיהיה גם משגשג מהבית צריך מענהאנושי טלפוני ללקוחות העסק,פקס אשר מגיע ישירות לחשבון המייל, אתר אינטרנט שיווקי לעסק, פתיחת חשבון דוא”ל עסקי וגם שיווק בפייסבוק של השירותים של העסק.

 

מענה אנושי לעסקים – כלי עבודה חיוני לכל עסק

יש הרבה מאוד כלי עבודה חיוניים לעסקים כמו למשל מחשבים או מכשירי טלפון חכמים. כאשר מנהלים עסקים צריך לשמור על הלקוחות ולוודא שכל לקוח יהיה מרוצה. אחת הדרכים להפוך את הלקוחות למרוצים היא להעניק להם מענה אנושי לכל פניה.

המענה הטלפוני שהעסק מספק ללקוחות חייב להיות אנושי, ולא אוטומטי או מוקלט מראש. מענה אנושי גורם ללקוחות להרגיש רצויים יותר, או במילים אחרות – שיש מי שמקשיב להם. כך, כאשר לקוח יתקשר לשם קבלת שירות או השארת הודעה הוא יזכה למענה אנושי ולא יצטרך להשאיר הודעה אחרי צפצוף בהודעה מוקלטת. אין ספק שהדבר משפר את השירות של כל עסק.

מענה טלפוני אנושי – והפיכת עסק לעסק מצליח

מענה טלפוני לעסקים יכול להפוך כל עסק לעסק מצליח. עסקים מצליחים הם עסקים שמתייחסים ללקוחות שלהם ולוקחים אותם ברצינות. שירות מענה טלפוני נועד לשמור על הקשר בין העסק ובין הלקוחות שלו. כאשר המענה הטלפוני של העסק הוא אנושי, הלקוחות יכולים לשמור על קשר ישיר עם עובדי העסק.

המענה האנושי יכול לחסוך הרבה שיחות מיותרות ואי הבנות. הוא יכול לאפשר לכל עסק להעניק מענה ישיר ומידי ללקוחות שלו בכל תקלה או בקשה. כך, מכלול השירותים של העסק ישתפר והלקוחות יהיו הרבה יותר מרוצים ואף ימליצו על העסק לחברים ולקולגות שלהם. זכרו: השקעה במענה טלפוני אנושי ללקוחות היא השקעה איכותית ומשתלמת לטווח ארוך!

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים!

חברת FirstCall גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום! בשעה טובה, קיבלה FirstCall נסח סימן ...