דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / מה עדיף – מענה קולי או מענה אנושי?

מה עדיף – מענה קולי או מענה אנושי?

פרסומת חיצוני

הקמת עסק עצמאי הינו צעד גדול מאוד מבחינה מקצועית ואישית. כל עצמאי שמקים עסק צריך לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים שונים ולהיערך להרבה תרחישים שונים. כך למשל על בעל העסק לדאוג לקשר שבין העובדים שלו והלקוחות שלו. עליו לוודא שבכל רגע נתון הלקוחות יזכו ליחס וטיפול בבעיות או בקשות שקשורות לעסק.

מענה טלפוני אנושי ללקוחות יכול להפוך את התדמית של העסק לתדמית חיובית יותר. מדובר במענה שללקוחות נעים יותר לקבל מאשר פתרון אוטומטי: יש בן אדם בצד השני של הטלפון שמדבר אתם ומקשיב להם.

יתרונות של מענה טלפוני אנושי על פני מענה קולי

יש הרבה מאוד יתרונות לפעולה של מענה טלפוני אנושי ללקוחות על פני מענה קולי אוטומטי. כאשר מספקים ללקוחות מענה אנושי משדרים להם שלוקחים אותם ברצינות ושתמיד העסק מקשיב להם ושומע אותם. מענה אנושי לעסקים יכול לאפשר לכל עסק לשפר את קשרי הלקוחות שלו ואת שירות הלקוחות שלו.

מענה זה יכול לאפשר לעסקים להעניק יחס אישי לכל לקוח ולקוח. יחס אישי זה יבוא לידי ביטוי בכך שהלקוח תמיד יחזור לקבל שירות מהעסק ואף ימליץ עליו בחום לחברים ובני משפחה. לקוחות אוהבים להרגיש שהם הכי חשובים, וכאשר מקפידים לענות להם באופן אישי לכל בקשה הם יודעים שיש מי שמקשיב ומטפל בהם. מענה טלפוני יכול לאפשר לכל עסק להיות עסק יוקרתי ששם את הלקוחות שלו במרכז.

מענה טלפוני אנושי – לעסקים וחברות

מענה טלפוני אנושי יכול להתאים למגוון רחב מאוד של עסקים וחברות. מענה טלפוני לעסקים יכול להתאים לעסקים כמו משרדי רואי חשבון, משרדי הייטק, משרדי עורכי דין, חברות פרסום, חברות מזון, חנויות בגדים, חשמלאים, אינסטלטורים, מורים פרטיים, חברות אינטרנט ועוד.

שירות מענה טלפוני יכול לאפשר לכל בעל עסק להיות 24 שעות ביממה בקשר עם הלקוחות שלו. השירות יכול לאפשר לבעל העסק לקבל הודעות מהלקוחות ולתת להם הרגשה שהוא תמיד זמין בשבילם. כך בעל העסק יכול לשמר את קהל הלקוחות שלו ולהשקיע בהם.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים!

חברת FirstCall גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום! בשעה טובה, קיבלה FirstCall נסח סימן ...