דף הבית / חדשות / חניה סלולרית- השוק נפתח לתחרות בין חברת פנגו לבין סלופארק

חניה סלולרית- השוק נפתח לתחרות בין חברת פנגו לבין סלופארק

פרסומת חיצוני

החוזה הבלעדי של חב’ פנגו עם מרכז השלטון המקומי בוטל ובכך פתח את שוק החנייה הסלולרית לתחרות. החברה המתחרה סלופארק הודיעה כי הגיעה לפריסה מלאה בישראל וחתמה הסכמים עם הרשויות. גם פנגו הודיעה שחתמה על הסכמים מקומיים ומשדרת עסקים כרגיל. האם התחרות תהיה לטובת הנהגים?

 

 

1456134-18

Sponsored Links

במשך שנים היה מונופול לחברת פנגו על אפלקציית שירותי החנייה באמצעות הסלולר בערי ישראל.

היום, נפתח השוק לתחרות וחברת סלופארק מודיעה היום (ד’) כי חתמה הסכם עם ירושלים, חיפה ופתח-תקווה לאספקת שירותי חניה, בנוסף לעוד כ-28 רשויות, ובעצם השלימה פריסה ארצית.

עד כה סלופארק פעלה ב-30 רשויות ברחבי הארץ, וכעת לדבריה היא תפעל בכל ה-48 הרשויות המציעות הסדר חניה בכחול לבן ובחניונים החל מיום ראשון הקרוב.

שלשום פנגו נאלצה למשוך את בקשתה להארכת ההתקשרות עם השלטון המקומי ב-45 ימים נוספים לאור מחלוקת עם החברה למשק וכלכלה של מרכז השלטון המקומי (משכ”ל). לפנגו היתה בלעדיות במשכ”ל במשך 8 שנים שבהן לא נערך מכרז ארצי מחדש ושלשום ביהמ”ש הורה שלא לחדש איתה את החוזה בבלעדיות.

ואולם, זה לא סוף הסיפור ופנגו מודיעה היום כי חתמה הסכמים מקומיים עם מספר רשויות והיא מעריכה כי תגיע לכיסוי של 100% עד תחילת השבוע.

הרשויות שכבר חתמו עם פנגו: תל אביב, ירושלים, חיפה, בני ברק, ראשון לציון, רמת השרון, גבעתיים, הוד השרון, אור יהודה, רעננה, צפת, ר”ג, יהוד, גבעת שמואל, נצרת, קרית שמונה, טבריה , כרמיאל, קרית אונו, ראש העין, מגדל העמק, ים המלח, קרית ביאליק, פתח תקווה, רחובות, כפר סבא, הרצליה, לוד, גדרה, אילת, חדרה, אשדוד, עכו, כפר שמריהו, זכרון יעקב, גדרה, שהם, בת ים וערד.

בסלופארק וכן בפנגו ניתן להפעיל את החניה באמצעות האפליקציה (40 אגורות להפעלה חד פעמית), או בחיוג למוקד אנושי. סלופארק מאפשרת למנויים תשלום במזומן על ידי טעינת החשבון מראש בסכום כסף או ברכישת כרטיס פיזי.

כמו כן, היא מציעה לנהגים שירות ‘לא חנית לא שילמת’: תשלום של 5.5 שקלים לחודש לשימוש לא מוגבל (בנוסף לעלויות החניה בכל עיר והתעריף שלה). הנהגים יחויבו רק בחודשים שבהם נעשה שימוש באפליקציה.

בסה”כ, אני חושבת ששירות חנייה בסלולר זה פשוט נוח וגאוני. משלמים עבור הזמן שאתה חונה בפועל ולא משלם מראש סכומים גבוהים מאוד עבור שעת חניה באיזה חניון.

מה אתם חושבים?

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב אורלי

אמא עם 2 בנים מקסימים, בני 21 ו-15. אוהבת משפחה וחברים, יש לי חברות עוד ממי בית הספר העממי שאני שומרת עליהם בקנאות. מישהי שמחפשת את הדבר הבא, להתעדכן ולדעת מה קורה סביבנו.

אולי תרצו לקרוא

עור השפתיים: מאפיינים ביולוגיים וטיפים לטיפול נכון

עור השפתיים: מאפיינים ביולוגיים וטיפים לטיפול נכון מה לא עושים איתם….אוכלים, שותים, מנשקים, מדברים… מאז ...