דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / FirstCall – מענה אנושי בתחום הנד”ן

FirstCall – מענה אנושי בתחום הנד”ן

פרסומת חיצוני

תחום הנדל”ן תוסס וגועש, בכל רגע יכולה להיסגר עסקה חלומית בשווי משמעותי – ואתם לא רוצים להיות אלו שמפספסים אותה. הלקוחות בתחום הנדל”ן מחפשים את הפתרון מושלם, והשוק עמוס בנותני השירות גדולים כקטנים, זו בדיוק הסיבה שאתם חייבים להיות עם האצבע על הדופק, בכל יום ובכל שעה, ולספק ללקוח את התחושה שאתם התשובה הנכונה ביותר עבורו.

כאן נכנס השירות החדש של FirstCall – מענה אנושי ואמין לכל שיחה בתחום הנדל”ן. הלקוחות מחפשים אתכם ואינכם יכולים לענות? המענה האנושי שלנו יספק ללקוח תשובה טלפונית מידית, בהתאם לתסריט שנבנה יחד אתכם ובשבילכם, כדי שהעסקה הבאה שלכם לא תתפספס לעולם. הלקוח מקבל מענה חם ואנושי, המכווין אותו להמתין לשיחה חוזרת מכם, תוך ההרגשה שהנה מגיעה התשובה לצרכיו. ואתם מצדכם, אינכם מאבדים לקוחות פוטנציאליים בשל אילוצים אדמיניסטרטיביים וחוסר זמינות באופן נקודתי. המענה האנושי שלנו הוא הדרך הטובה ביותר לתת שירות ולהגדיל את הצלחתכם בתחום הנדל”ן.

פירסט קול, מוודאים שלא תפסידו לקוחות

שירות המענה האנושי של FirstCall מותאם במיוחד לתחום הנדל”ן, מתוך הבנה עמוקה של הצרכים הספציפיים שלכם מול הלקוחות. הלקוח מצלצל, ובמידה ואינכם יכולים לענות תוך מספר צלצולים אשר נקבע מראש, השיחה עוברת למוקד השירות האנושי שלנו.

נציג/ת שירות של פירסט קול עונה ללקוח, מסביר/ה שהשיחה הגיעה אל היעד הנכון, ותוך מעקב אחר תסריט שיחה אשר נבנה יחד עמכם, הנציג/ה דואג לקבל את פרטי הלקוח החשובים לכם, לעדכן את הלקוח שתוחזר אליו שיחה במהרה, ולהעביר את פרטי הלקוח באופן מידי ובצורה מסודרת אליכם.

זוהי מתכונת בטוחה לתחושה של אמינות ואיכות, מאחר והלקוח מקבל שירות מידי, ולא צריך לנסות ולצלצל שוב ושוב או להשאיר הודעה במזכירה קולית (אשר נותנת תחושה של חוסר בטחון מתי יחזרו אליו, האם ישמעו את ההודעה, וכו’). ומצד שני, אין מצב שמגיעה שיחה בה פרטי הלקוח הולכים לאיבוד בשל הודעה לא ברורה, או שיחה שלא נענתה. אתם מקבלים את פרטי הלקוח וסיבת ההתקשרות, ויכולים להכין עצמכם בצורה נוחה ומסודרת לשיחה עסקית בתחום הנדל”ן.

מייעלים את איכות השירות שלכם!

FirstCall מאפשרת לכם להציע שירות איכותי יותר, מדויק יותר, ועם תחושת אמינות גבוהה יותר בעיניי הלקוח – וכל זאת במחיר סמלי ומשתלם לכל כיס. תחום הנדל”ן הוא תחום גועש ורותח, בכל רגע ישנה עסקה שנסגרת ואתם רוצים להיות בחוד החנית, ולא להפסיד ולו לקוח אחד. אנחנו כאן לעזור לכם, ולדאוג שהשיחות החשובות שלכם לא יתפספסו לעולם.

FirstCall – השירות האנושי המושלם לעסק שלך. לחץ כאן למסלולים

firstcall we add value

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים!

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים! המציאות הביטחונית המתוחה בכל רחבי הארץ משפיעה על ...