דף הבית / משאבים ומדריכים / הוט – הפניית שיחות ועקוב אחרי

הוט – הפניית שיחות ועקוב אחרי

פרסומת חיצוני

הפניית כל השיחות:     תשמע הודעה→   # →     xx xxxxxxx  →   תשמע הודעה קולית  →  72*

תפוס/ממתינה:           תשמע הודעה→   # →     xx xxxxxxx  →   תשמע הודעה קולית  →   73*

באין מענה (20 שניות): תשמע הודעה→   # →     xx xxxxxxx  →  תשמע הודעה קולית  →  74*

ניתן להפעיל מספר שירותים במגביל  → תשמע הודעה  # →     xx xxxxxxx  → תשמע הודעה קולית  → 73 *74*

 

ביטול השירות:            הנח שפורפרת→    צליל אישור (ציפצופים אחדים)→       74# /73#/72#                  

שירות עקוב אחריי באין מענה (74*) -בררת המחדל להפניית השיחות היא ארבעה צלצולים (כ-20 שניות). רק קוחות המנויים על שירות תא קולי יכולים להגדיר את זמן ההפניה בשירות 74*.

 

במידה וישנה בעיה נא ליצור קשר עם הספק

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

מדריך- איך לפתוח דף פייסבוק לעסק קטן

סירטון הדרכה באנגלית , צעד אחר צעד לפתיחת עמוד עיסקי בפיייסבוק האם זה עזר לכם? ...