דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / FirstCall – מענה אנושי לעורכי דין

FirstCall – מענה אנושי לעורכי דין

פרסומת חיצוני

עסוקים ועמוסים מכדי לענות לכל שיחה נכנסת? זה רק אומר שהעסק שלכם על הגל הנכון, אך הלקוחות שלכם צריכים מענה – כאן ועכשיו, ולפעמים להתקשר ולהתקשר לא נותן את הפתרון המתאים. גם מענה אלקטרוני אינו פתרון יעיל לעורך דין, מאחר והשארת הודעה לא מספקת ללקוח את אותה תחושת בטחון, שהוא מטופל כמו שצריך, אשר חשובה במיוחד בתחום כגון עריכת דין.

הרשו לנו להציג את השירות החדש של FirstCall מענה אנושי מובטח לכל שיחה לעורכי דין! כאשר הלקוח שלכם מתקשר אליכם, ואינכם יכולים לענות, השיחה מיד עוברת למוקד המענה האנושי שלנו, שם הלקוח מקבל שירות אישי ואדיב בהתאם לתסריט שיחה אשר נבנה יחד אתכם ובהתאמה לצרכים של העסק שלכם. הלקוח מרגיש שהוא מקבל שירות אמתי ואיכותי, ואתם יודעים שיש מענה לכל שיחה – ולא פספסתם דבר.

שירות אנושי ואמין לכל שיחה ושיחה!

על ידי בניית תסריט שיחה מתאים, נותני השירות במוקד של פירסט קול יכולים לקבל את ההודעה מהלקוח, בהתאם לצרכים שלכם –

  • שם הלקוח
  • פרטי התקשרות
  • בהקשר לנושא או פרויקט מסוים
  • תוכן ההודעה
  • ועוד…

הלקוחות שלכם מקבלים מענה חם וקשוב, כאשר כל מילה רשומה ומוקלטת, ואתם מקבלים את תמצית השיחה והנקודות החשובות לכם בהודעה מהירה – כך שתוכלו לטפל בנושא בזמן שנוח לכם, ובהתאם לדחיפות הראויה. זהו שירות אקסקלוסיבי לעורכי דין, אשר תמיד מספק מענה מדויק.

שמים את הדגש על הלקוח !

השירות האנושי של פירסט קול שם דגש על אדיבות, שירותיות ובעיקר אנושיות כיאה למשרד עריכת דין מקצועי. אנחנו מאמינים כייחס אישי הוא המתכון לשירות איכותי, ולכן אנשי המוקד שלנו מקפידים להעניק למתקשרים את היחס האופטימלי ביותר. תסריט השיחה מהווה בסיס לשיחה, ואנחנו דואגים לתת למתקשר את ההרגשה שהוא הגיע למקום הנכון, ולאדם הנכון. או במילים פשוטות – אנחנו מקשיבים ודואגים לך בכל רגע.

FirstCall – השירות האנושי המושלם לעסק שלך.

firstcall we add value

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים!

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים! המציאות הביטחונית המתוחה בכל רחבי הארץ משפיעה על ...