דף הבית / טכנולוגיה / טירוף הפוקימון מכה בעולם העסקים!

טירוף הפוקימון מכה בעולם העסקים!

פרסומת חיצוני

אין מה לומר, על ההצלחה של Pokemon Go אין עוררין. אך המפתיע מכל היא ההשפעה של המשחק הפופולרי על עולם העסקים, ובעיקר בכל מה שנוגע לשיווק ומכירות. המספרים מדברים בעד עצמם – איפה שיש ריכוז של פוקימונים, שם יהיה בוודאות ריכוז גדול מאוד של אנשים. ראינו את זה קורה בארה”ב, ואפילו בעסקים שונים בארץ שכבר ניסו והצליחו. אז איך זה עובד? איך מנצלים את הפוקימונים להצלחת העסק שלכם?

שיווק באמצעות פוקימונים

הרעיון הוא פשוט – ליצור ריכוז של פוקימונים באזור העסק שלכם, ובכך למשוך את הקהל הרחב להגיע בהמוניהם אל אזור העסק. באותו רגע, נציגי השיווק והמכירות שלכם, אשר כבר נמצאים בשטח, מציעים את ההצעה העסקית שלכם ומפתים את הלקוחות הפוטנציאלים לצאת לרגע אחד מהמשחק אל העולם העסקי. כמובן שאפשר (ואף רצוי) לקשר את הפעילות העסקית עם הפוקימונים, ולגרום ללקוחות להבין שאתם היא הסיבה שהפוקימונים כאן.

את משיכת הפוקימונים אפשר לעשות במספר דרכים, אך זה מצריך חשיבה מחוץ לקופסא מאחר ומפתחי האפליקציה עדיין אינם משתפים פעולה עם יוזמות עסקיות כגון אלו. אפילו לא תמורת תשלום. עם זאת, זה עדיין אפשרי ואף נעשה בהצלחה בארצנו הקטנה, כמו למשל בקניון G רוטשילד.

במקביל לפעילות הזו, תמיד אפשר לייצר את הבאז ברשתות החברתיות, לעדכן שהפוקימונים עוד רגע מתדפקים על דלתכם – מי מגיע לתפוס אותם? להניע לתחרותיות, סקרנות, משיכה והרבה שאיפה מצד הלקוחות להגיע, פיסית, אל אזור העסק שלכם ולפעול. וגם לפעילות עצמה, המרדף אחר הפוקימונים, יש יתרונות – המונים אשר רודפים אחרי פוקימונים וירטואליים מחוץ לדלתות העסק שלכם זה אחלה פרסום ושיווק בפני עצמו.

Pokemon-go-1

יצירתיות בשימוש מדיות חדשות לצרכים עסקיים

השיעור שאנו למדים מדוגמת Pokemon Go הוא שתמיד יש להיות יצירתיים ועם חשיבה מחוץ לקופסה, תוך היצמדות ומעקב הדוק אחר מדיות חדשות ומסקרנות בעולם. דווקא אותן מדיות אשר אינן עסקיות בבסיסן, אשר מושכות עשרות עד אלפי אנשים ברגע נתון, הן המדיות שיכולות להוות שיווק יעיל במיוחד. אם רק נדע כיצד להשתמש בהן בדרך הנכונה.

הדרך של הפוקימונים בעולם העסקיים רק החלה, והטירוף רק הולך ומתגבר. אם אתם מחפשים דרך מקורית ויצירתית למשוך אליכם קהל, ייתכן שכדאי להיעזר בפיקצ’ו וחבריו – אחרי הכול, חייבים לתפוס את כולם, אז למה לא אצלכם בעסק?

יש לכם שאלות ? צריכים הדרכה תגיבו ותקבלו מענה.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

אפל נלחמת במוט הסלפי

ב- 8 ביוני יערך בסן פרנסיסקו כנס המפתחים של אפל. שצפוי לכלול הכרזות לגבי מערכות ...