דף הבית / חדשות / מזג אוויר חורפי צפוי ביום העצמאות – אז מה עם המנגל?

מזג אוויר חורפי צפוי ביום העצמאות – אז מה עם המנגל?

פרסומת חיצוני

מזג האויר ביום העצמאות 2015 יהיה קר, עם רוחות וגשמים, וישבש לנו את חגיגות יום העצמאות , במיוחד לאלה האוהבים לפוש בחיק הטבע ולנפנף על המנגל.

יום העצמאות השנה יהיה ככל הנראה קר מאוד וגשום, מה שיאלץ אותנו לבלות במקומות סגורים.

השבוע הזה יהיה מלא בתהפוכות מזג אויר, מחמסיןועד גשם וקור.

לפי התחזית ,הטמפרטורות היום צפויות לעלות באזורים הפנימיים בארץ. בירושלים צפויות 23 מעלות, בתל אביב 22 ובצפת 21.

היום (א’) צפויות הטמפרטורות לעלות בעיקר באזורים הפנימיים בארץ. בירושלים צפויות 23 מעלות, בתל אביב 22 ובצפת 21. יום שני יהיה יום נאה עם עלייה ניכרת נוספת בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. בתל אביב 29, בירושלים 28, בצפת 26, בכינרת 33 ובאילת 36.

יום שני יהיה יום נאה עם עטמפרטורות  גבוהות מהרגיל לעונה. בתל אביב 29, בירושלים 28, בצפת 26, בכינרת 33 ובאילת 36.

יום שלישי ירידה של הטמפרטורות לממוצעות לעונה. בירושלים 25, תל אביב 26, חיפה 22 וצפת 23. בשלישי בערב, ערב יום הזיכרון, יהיה קריר ויהיה צורך להצטייד בלבוש חם לטקסים. בירושלים לדוגמא צפויות 13-14 מעלות.

ביום רביעי, יום הזיכרון, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות עם אפשרות לטפטוף בצפון הארץ. בצפת   ובירושלים 17 מעלות, בחיפה 18 ובתל אביב 21.  גם בערב יום העצמאות, ברביעי בערב, יהיה קריר מהרגיל עם טמפרטורות הדומות לאלו של ערב יום הזיכרון אך לא ירד גשם.

 

 

 

 

 

 

 

 

496

Sponsored Links

ביום חמישי, יום העצמאות, החורף יחזור באופן הדרגתי. החלק הראשון של היום יהיה ללא גשם, אבל הטמפרטורות יוסיפו לרדת ויהיו נמוכות מהרגיל. לקראת הצהריים הגשמים יתחילו לרדת בצפון ובמרכז הארץ כאשר לגשמים יתלוו רוחות, מה שיקשה על אלו המעוניינים לבלות בחוץ עם המנגלים את יום החופש.
במוצאי יום העצמאות, בלילה שבין חמישי לשישי, וגם ביום שישי בבוקר יימשך הגשם וצפוי קור קיצוני. לדברי רחמים מדובר בעונת מעבר שבה שינויים קיצוניים במזג האוויר הם תופעה נפוצה.

ואני מחכה למנגלים כבר שנה שלמה. תמיד  זו הזדמנות טובה להיפגש עם משפחה וחברים. מה נעשה השנה?

יום עצמאות שמח לכל בית ישראל!!!

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב אורלי

אמא עם 2 בנים מקסימים, בני 21 ו-15. אוהבת משפחה וחברים, יש לי חברות עוד ממי בית הספר העממי שאני שומרת עליהם בקנאות. מישהי שמחפשת את הדבר הבא, להתעדכן ולדעת מה קורה סביבנו.

אולי תרצו לקרוא

עור השפתיים: מאפיינים ביולוגיים וטיפים לטיפול נכון

עור השפתיים: מאפיינים ביולוגיים וטיפים לטיפול נכון מה לא עושים איתם….אוכלים, שותים, מנשקים, מדברים… מאז ...