דף הבית / טכנולוגיה / ווטסאפ מציגה: גיבוי כל השיחות בענן • להורדה והדרכה

ווטסאפ מציגה: גיבוי כל השיחות בענן • להורדה והדרכה

פרסומת חיצוני

WhatsApp תשיק בקרוב שירות מיוחד שיאפשר לגבות בענן ב”גוגל דרייב”, את כל ההתכתבות שלכם באפליקציה ישירות לענן. עוד לפני ההשקה הרשמית קבלו לינק להורדה (דיגיטל)

הסוף לאיבוד השיחות בווטסאפ: כל משתמש ווטסאפ שעבר למכשיר טלפון חדש מכיר את ההליך המסורבל, שנדרש על מנת לגבות, להעביר ולשחזר את שיחות הווטסאפ מהמכשיר הישן אל המכשיר החדש.

בעוד ווטסאפ מאפשרת גיבוי שיחות במכשיר הטלפון, ממנו יוכלו לשחזר את השיחות לאחר התקנה מחדש, עד היום לא סיפקה החברה פתרון למעבר בין מכשירים שונים, כמו גם לגיבוי במקרה אבדן או גנבה של המכשיר החכם שלכם.

אלא שכעת מוסיפה החברה אפשרות לגיבוי שיחות הווטסאפ שלכם גם בענן של גוגל דרייב, המותקן כברירת מחדל על כל מכשירי האנדרואיד. הפיצ’ר החדש נוסף בגרסה חדשה שטרם זכתה לגרסה רשמית, אך אמורה להיכנס כעדכון OTA כבר בימים הקרובים לכלל משתמשי אנדרואיד. הדלפות של הגרסה החדשה כבר ממלאים את הרשת.

בגרסה החדשה יוכלו המשתמשים להגדיר את גיבוי השיחות בענן ממש כמו הגיבוי הרגיל, כך יוכלו להגדיר את החשבון בו יבוצע הגיבוי, את תדירות הגיבוי ועוד. תאריך השחרור הרשמי טרם ידוע, אך הוא ישוחרר ככל הנראה כבר בימים הקרובים.

Sponsored Links

להורדת ווטסאפ עם גיבוי לענן לחצו כאן

mijcsnay__w470h835q80

WhatsApp תשיק בקרוב שירות מיוחד שיאפשר לגבות בענן ב"גוגל דרייב", את כל ההתכתבות שלכם באפליקציה ישירות לענן. עוד לפני ההשקה הרשמית קבלו לינק להורדה (דיגיטל) הסוף לאיבוד השיחות בווטסאפ: כל משתמש ווטסאפ שעבר למכשיר טלפון חדש מכיר את ההליך המסורבל, שנדרש על מנת לגבות, להעביר ולשחזר את שיחות הווטסאפ מהמכשיר…

0%

User Rating: 4.65 ( 1 votes)
0

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

אפל נלחמת במוט הסלפי

ב- 8 ביוני יערך בסן פרנסיסקו כנס המפתחים של אפל. שצפוי לכלול הכרזות לגבי מערכות ...