דף הבית / עסקים מומלצים / סי.אי.סי. קנדה חברה להגירה לשירותכם!

סי.אי.סי. קנדה חברה להגירה לשירותכם!

פרסומת חיצוני

.CIC Canada Immigration Co – מספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות המאפשרים ללקוחותיה להגר לקנדה בצורה קלה ומהירה ככל האפשר. החברה פועלת בשיתוף עם הגורמים המקצועים והמוסמכים בקנדה. שיתוף פעולה זה מבטיח ניהול תהליך הגירה של לקוחותיה באופן חוקי ומקצועי בהתאם לחוק הקנדי.

.CIC Canada Immigration Co מעניקה מכלול רב של שירותים ומסלולי הגירה המסעים ללקוחותיו לקבל ויזות מכל הסוגים הקיימים בקנדה: תושבות קבע(Permanent Residence), ויזת עבודה(Work Permit), ויזת סטודנטים(Study Permit) ועוד…

11-06-2015 14-29-15

אנו ב-.CIC Canada Immigration Co עובדים בשיתוף פעולה מתמיד עם גורמים המקצועיים בקנדה שמתמחים בהגירה. אנו מייחסים חשיבות רבה לתודעת שירות גבוהה ומהווים חברה רצינית ואמינה, אשר שמה דגש בראש ובראשונה על הגינות ומקצועיות מול לקוחותינו. הצוות המקצועי שלנו יכווין אותך ויפרוש בפניך את כל האפשרויות הקיימות להגירה עבורך – בטיפול אישי ומסור, בהתאמה לרצונותיך, להכשרתך, לגילך ועוד. החברה סי.אי.סי. קנדה מתחייבת לבחון כל לקוח באופן אישי ולהציע לו את המסלול האופטימלי להגירה. מסלולי הגירה מותאמים אישית לכל לקוח בהתאם לכישוריו, ניסיונו המקצועי והשכלתו. בנוסף לליווי והכוונה לאורך כל הדרך, החברה מספקת תמיכה וסיוע בשלבי הקליטה הראשונים בקנדה – פגישה בשדה התעופה, סיוע בפתיחת חשבון בנק, הכוונה למוסדות ממשלתיים ועירוניים ועוד.

אנו מחויבים לכם מתחילת תהליך ההגירה ועד קליטתכם בקנדה – פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם

אתר: www.canadacic.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/CanadaImmigrationCo

טלפון: 03-6738333 או 054-3319797

כתובת: 

  • תל-אביב, יגאל -אלון 65
  • חיפה, שער פלמר 1

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

WEBFOCUS – הקמה, עיצוב וקידום אתרים

WEBFOCUS הקמת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים. יחס אישי וליווי צמוד, תוך שקיפות מלאה ללקוח, מחירים ...