דף הבית / עבודה / איזון בחיים / חג השבועות בפתח, זה הזמן לבעלי העסקים לצאת לחופשה!

חג השבועות בפתח, זה הזמן לבעלי העסקים לצאת לחופשה!

פרסומת חיצוני

חג השבועות בפתח, זה הזמן לבעלי העסקים לצאת לחופשה!

רק לעיתים נדירות יש לבעלי העסקים הקטנים והגדולים זמן לצאת לחופשה, וכשהם כבר שם, קשה להם להתנתק מהמשרד. המחשבה שמטרידה את מנוחתם היא מי ינהל את המשרד והעסק בזמן ההעדרות שלהם או של אחד מאנשי הצוות, מי יענה לכל השיחות הנכנסות שבצידן יש פוטנציאל עיסקי.

יחד עם זאת, אנו חייבים להיות מציאותיים. חשוב להבין שעסק בריא דורש מנהל בריא. אם לא נטפל בבריאותנו הנפשית והפיזית ונצא לחופשה מידי פעם, זה אומר שאנו לא מטפלים מספיק טוב בעסק שלנו.

כשבעל העסק שחוק- העסק סובל! עייפות ודאגה גורמים ללחץ ולטעויות, גורמים לפגיעה בזמן האיכות עם המשפחה וכדומה. האתגר הגדול הוא לצאת לחופשה בראש שקט בידיעה שהשיחות הנכנסות לעסק שלך תמיד ייענו.

והפיתרון הוא- “שירות מענה טלפוני אנושי בשם בית העסק שלך”.

בזמן שאתה או אחד מאנשי הצוות שלך בחופשה או לא זמין, חברת FirstCall תענה  לכל השיחות העיסקיות שלך. המזכירות שלנו במוקד לוקחות את כל פרטי השיחה ושולחות אותן אליך במייל באופן מיידי. המטרה היא לא להחמיץ שיחות בזמן החופשה – אתה יכול להיות בטוח שהמשרד שלך מקבל גיבוי מלא. זו דרך נוספת להיות עם יד על הדופק.

השנה, חברת FirstCall  יצאה עם חבילות מענה אנושי אטרקטיבי לזמן חופשה הנותנות גיבוי מענה טלפוני למשרד בזמן ההעדרות מהעבודה.

נא ליצור קשר – 03-509-5509 או במייל sales@firstcall.co.il

אתר הבית>

 

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב אורלי

אמא עם 2 בנים מקסימים, בני 21 ו-15. אוהבת משפחה וחברים, יש לי חברות עוד ממי בית הספר העממי שאני שומרת עליהם בקנאות. מישהי שמחפשת את הדבר הבא, להתעדכן ולדעת מה קורה סביבנו.