דף הבית / בידור / הבדלים בין חברים אמיתיים לחברים מזויפים

הבדלים בין חברים אמיתיים לחברים מזויפים

פרסומת חיצוני

הבדלים בין חברים אמיתיים לחברים מזויפים

חברים ומשפחה הם העוגן שלנו, לרוב הם האנשים שמחזיקים אותנו עם הראש מעל המים. חברים כאן בכדי להישאר, אבל לא כולם יודעים להבחין אילו חברים כדאי לנו לשמור קרוב, יש סוגים רבים של אנשים וכן סוגים רבים של חברים, לא כולם יכולים להיות הכי טובים בעבורנו. אז מי הם האנשים שעלינו לקרב אלינו? מי הם החברים המזויפים? לא קל לזהות אותם, אבל לכולם מכנה משותף והוא – פחד. פחד שמניע אותם וגורם להם להקטין אתכם ואת הסביבה, הם פועלים מתוך אינטרסים ורוצים להשאיר אתכם קטנים כפי שהם מרגישים. היום נלמד ביחד מי הם האנשים שלנו וממי עוד היום צריך להיפרד. לפניכם כמה הבדלים ברורים בין חברים אמיתיים למזויפים.

תמיכה

ההבדל הגדול בין חברים אמיתיים למזויפים הוא כיצד הם מתמודדים עם העליות והמורדות של הקשר שלכם ושל החיים. חברים מזויפים לא ינסו יותר מידיי לתת לך כתף להישען עלייה אלא להפך ינסו להחליף נושא במהרה, לעומת החברים האמיתיים שיעטפו אותך בזרועותיהם, ויסכימו באהבה גדולה להקשיב לך מייבב ובוכה לילה שלם. חבר אמיתי הוא חבר שתמיד יהיה כאן בעבורך, הוא לא תמיד הוא ידע להגיד את המילים הנכונות אבל זה לא באמת משנה כי הנוכחות שלו היא זאת שמשנה, הוא ינסה להצחיק אותך ולרומם את מצב רוחך וגם אם זה לא יעזור הוא יעניק מעצמו ומזמנו ככל שניתן רק בכדי לראות אותך מחייך. חבר אמיתי ידרבן אותך לצאת מאזור הנוחות שלך, יעוד אותך לדבוק בחלומות שלך, והוא זה שימחא כפיים ויפרגן להצלחות שלך בלב שלם. חבר אמיתי יהיה שם בכל שלב של הדרך, שום דבר לא יעניין אותו, לא מה אחרים חושבים על הדרך שבחרת, לא דעות של נכון או לא נכון, חבר אמיתי יאהב אותך כמו אח ויתנהג אלייך כמו אל אחד כזה.

כשאנחנו גדלים אנחנו מגלים עניין בדברים חדשים, ולפעמים הם לא נראים אופייניים או תואמים לסביבותינו, חברים מזויפים ילעגו לך ויגידו לך לדבוק בסטאטוס קוו, לעומת חברים אמיתיים שיאפשרו לך לעשות את הדבר שנכון בעבורך, בלי מתן ביקורת ודעה. אט אט אתה תדע להרגיש מי רוצה בטובתך, מי משדר על הגל שלך. בין חברים אמיתיים אין תחרות, לעומת זאת אצל חברים מזויפים התחרות לעיתים סמויה, אך בסופו של דבר תמיד מתגלה.

שטויות

מי לא אוהב להשתטות? תהיה בטוח שחברים אמיתיים יצטרפו אלייך וישתטו יחד איתך. אם הם חברים אמיתיים הם לא יהססו להצטרף אלייך! לעומת חברים מזויפים שיבחרו לצחוק עלייך, ירימו גבה ויקראו לך “פריק” או “מוזר”, הם בעיקר יהיו כל כך מובכים שהם יבחרו להתייחס אלייך כאל הגורם העיקרי למבוכה שלהם. חברים אמיתיים לא ידפקו חשבון לעולם, אלא להפך הם יצטרפו אלייך בשמחה לריקוד ברחובות, לתמונות מביכות, לצחוק מתפקע בחדר הומה אדם, הם לא יפחדו להרעיש, ולהיות חלק מהחוויה. עם חברים אמיתיים אתה לא תרגיש שאתה צריך לרצות אף אחד, אתה לא תרגיש מבוכה במעשים שלך או בדברים שאתה בוחר לומר, אתה לא תרגיש שמבקרים אותך על כל צעד, או בוחנים כל תנועה שלך, אלא אתה תרגיש שהקשר שלכם גורם לך להיות לא פחות מחופשי ומאושר.

סליחה

כולם מפשלים לפעמים, גם אתה, גם החברים, ההבדל העיקרי בין חברים אמיתיים לחברים מזויפים הוא שחברים אמיתיים ידעו להבין מניין נובעת הטעות במקום לבחור לכעוס, הם לא יכנסו לפינות שהן חשוכות בכדי לא להביא להריסת הקשר שלכם. הם יבחרו באהבה ולא באגו, בלי משחקים מיותרים. הם ידעו לסלוח, מתוך ההבנה שאתה הוא זה שחשוב להם יותר מכל טעות ומעשה שנעשה, הם מעריכים אותך יותר מכל טעות זמנית, הם ידעו להסביר לך כיצד הם נפגעו, על מה חשוב לעבוד ומה יש לתקן, כי כנות היא שפת החברות.

אהבה

אף אחד לא מכיר אותך טוב כמו שהחברים שלך מכירים אותך, ויותר מכך החברים האמיתיים שלך אוהבים אותך בזכות היותך אתה, כולל כל המוזרויות הקטנות שלך, השטיקים, הצחוקים, והשטויות. איתם אתה לא צריך להתאמץ יותר מידיי להפך הכול פשוט בא לך בקלות, זורם כמו המים. אתה לא צריך להתגנדר או להתלבש יפה, אתה לא צריך להשוויץ ברכוש שלך, לסדר את השיער שלך או להראות יפה. זה פשוט מרגיש נפלא ואמיתי, כשאתה לא מרגיש צורך לעשות דברים בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמך בסביבה של אנשים מסוימים, חברים אמיתיים לא דורשים ממך דבר, לא מצפים ממך לכלום פרט לכך שאתה תהיה אתה. אם אתה מרגיש שאתה צריך לעשות דברים רק בכדי להימצא בין קבוצת אנשים, דע לך שאלו חברים מזויפים, חברים אמיתיים ירצו פשוט לבלות במחיצתך בלי קשר לאיך אתה נראה או מריח, חברות אמיתית נמדדת בשחרור האגו והפחדים, כיצד אתם מרגישים בחברת אותם אנשים? מרגישים מבוקרים? צריכים להלחם על מקום שלכם או על הדעה שלכם? כנראה שאלו לא חברים אמיתיים.

Sponsored Links

דאגה

דאגה היא הבסיס לחברות טובה וארוכת שנים, האם אכפת לך איך עבר יומם של אותם החברים? כנראה שכן אם הם חברים אמיתיים. אתה תהיה הראשון לבקר אותם כשהם יהיו חולים, הראשון שבא לחלץ אותם כשהם צריכים, הדאגה והאכפתיות שלך אליהם לא תגמר, גם בקצה השני של העולם – אתה תבוא עד לשם. זה ירגיש לך הדדי מאי פעם, הם לא יהיו עוד סתם חברים, הם יהיו אחים. כיצד תדע להבחין? חברים מזויפים יהיו איתך קשר רק כאשר הם צריכים משהו או רוצים לשמוע קצת רכילות עסיסית. חברים אמיתיים יהיו איתך קשר בכל מקום ובכל זמן, כי הם תמיד מתעניינים במה שקורה בחיים שלך. הם לא צריכים לדעת את הרכילות האחרונה בשביל להזין את מערכת היחסים שלכם. אלא להפך, התוכן של השיחות שלכם לא בהכרח יתעסק באחרים אלא נושא השיחה יגלשו לדברים מהפכניים ומעניינים, אתם תבחרו ליצור יחד בצורה מחשבתית במקום לרכל על אנשים.

סודות

אם אתה יכול לסמוך על מישהו, זה בטח על החברים האמיתיים שלך, הם ידעו לשמור ולהעריך את הסודות שלך, הם יבינו אתה הכוח שנתת להם בכך ששיתפת אותם במידע הרגיש הזה, והם יבחרו לשמור אותו אצלם ולכבד אותו. חברים מזויפים יתייחסו אל הסודות שלך בזלזול ולא כדבר קדוש, הם יקלו ראש ולא יחשבו פעמיים לפני שהם ירוצו לספר את המידע, ואתה לא בהכרח תדע.

זמן

זה לא משנה אם יש להם רק שעה הפסקה בין העבודה או השיעור, אם יש להם מבחן להתכונן אליו או עבודה להגיש, חברים אמיתיים יאפשרו לך לקפוץ למשקה בכל עת. זה לא עניין של זמן, זה עניין של ליהנות מהחברה שלך, הם רוצים לבלות איתך, וזה לא נראה כבזבוז של זמן בעבורם.  הם לא יתחשבנו איתך על כסף או על זמן, כל אלה נראים מיותרים בעבורם, הם יעדיפו במקום זאת לפנק את כולכם.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק