דף הבית / עסקים מומלצים / אירועי הקיץ מתקרבים וזה בדיוק הזמן לבגד ים חדש!

אירועי הקיץ מתקרבים וזה בדיוק הזמן לבגד ים חדש!

פרסומת חיצוני

הקיץ מגיע בצעדי ענק, ושוב אנו מוצאות עצמנו מחפשות את בגד הים המושלם לעונה הקרובה. אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני באופן אישי אוהבת את הטקסיות הזו של קניית בגד הים החדש, גם אם בהתחלה מצאתי את עצמי קצת מבולבלת מהמבחר האדיר וההבדלים בין המותגים באינטרנט – זה תמיד הוכיח עצמו כקנייה יעילה!

בוחרים את הדגם האהוב עלינו ממיליוני דגמים נגישים

כשנכנסים לחנות פיסית, מקבלים את מה שיש על המדפים עכשיו. אין במלאי החנות? אין על המדף. אין בחנות ליד? לא תדעי שזה קיים בכלל. אבל באינטרנט, כל הגזרות, הדגמים, הצבעים, הכול נגיש וזמין בכל רגע.

אישית, הדבר ראשון שאני שמה עליו דגש בבחירת בגד הים הוא הנראות  – איך הוא יושב על הגוף, העיצוב והייחוד שלו. לדעתי, זה מה שצריך להוביל אתכן בבחירת בגד הים. במקרים רבים, חיפוש מהיר יכול לעזור לכן למצוא תמונות של בגד הים נלבש על גוף, כך שתוכלו לדעת איך הוא נראה. אבל תכלס, כולנו יודעות – הייחודיות מדברת בעד עצמה. אם זה נראה ייחודי, כנראה שזה באמת ייחודי.

השוואת מחירים זה הדבר הכי קל בעולם אונליין!

אבל יש כאן עניין חשוב, לא רק לבדוק את המחיר בין חנויות אונליין שונות אלא גם לשים לב להשוואת מחירים מול החנות, דבר שאני מקפידה לעשות באופן קבוע. ישנן חנויות, כמו מריאל, שאיתן תמיד אפשר לדעת שאתן בידיים טובות – המחירים תמיד טובים, אונליין ואוף-ליין. אבל זה לא תמיד כך עם כל החנויות, ולפעמים כשאני רוצה בגד ים כלשהו אני בודקת בחנות הבגדים ובאותו רגע ממש באתר של החברה. הרבה פעמים אני רואה שהמחיר בחנות יקר יותר מהאתר, אבל ישנן פעמים שבהם אני מופתעת והאתר יקר יותר מהחנות. לכן אני הולכת עם מי שאני סומכת עליו, ובאופן כללי – שווה בדיקה.

ולא חייבים ללכת על הדבר הסטנדרטי!

בגדי ים בשני חלקים זו הזדמנות להפתעה. חשוב לזכור את זה, במיוחד כשקונים באינטרנט והמבחר וההיצע כל כך גדולים. אתן לא חייבות לקנות את החלק העליון באותה דוגמה כמו החלק התחתון, להפך – זו הזדמנות מעולה לשחק, להשתעשע עם צבעים, הדפסים ודגמים, ולראות מה יכול ללכת עם מה. בגלל זה אני אוהבת את בגדי הים של מריאל, תמיד מפתיעים לטובה! בקיצור – שווה לקנות בגד ים באינטרנט, והעונה החמה מתחילה ע-כ-ש-י-ו!

12976869_1153393381346139_8302988646496529251_o

האתר: https://www.meriel.co.il

דוא”ל: meriel.bikinis@gmail.com

טלפון: 052-3331554

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

WEBFOCUS – הקמה, עיצוב וקידום אתרים

WEBFOCUS הקמת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים. יחס אישי וליווי צמוד, תוך שקיפות מלאה ללקוח, מחירים ...