דף הבית / עבודה / איזון בחיים / איזון בין עבודה לדברים אחרים החשובים בחייך
הסטטיסטיקה מראה שכולנו מאבדים את דרכנו באיזה שהוא שלב בחיים. מפתח ההצלחה להקמת עסק וניהולו אינו רק בניהול העבודה אלא באיזון בין העבודה לאורח החיים שיבטיחו לך בריאות , אושר והצלחה , שירות המענה הטלפוני משלב בין החופש והידיעה שכל שיחות הטלפון שלך נענים בשם החברה שלך בשעה שאתה מאזן ביום יום שלך בין העבודה, פגישות, משפחה, חברים ואפילו יציאה לחופשה בידיעה שבכל רגע נתון כל השיחות שלך ייענו.

איזון בין עבודה לדברים אחרים החשובים בחייך

פרסומת חיצוני

 איזון בין עבודה לדברים אחרים החשובים בחייך

הסטטיסטיקה מראה שכולנו מאבדים את דרכנו באיזה שהוא שלב בחיים.

מפתח ההצלחה להקמת עסק וניהולו אינו רק בניהול העבודה אלא באיזון בין  העבודה לאורח החיים שיבטיחו לך  בריאות , אושר והצלחה , שירות המענה הטלפוני משלב בין  החופש והידיעה שכל שיחות הטלפון שלך נענים בשם החברה שלך בשעה שאתה מאזן ביום יום שלך בין העבודה, פגישות, משפחה, חברים ואפילו יציאה לחופשה בידיעה שבכל רגע נתון כל השיחות שלך ייענו.

ידוע שהעבודה היום היא מקור פרנסה בדיוק כמו בעבר אך גם הופכת למקור של סיפוק  ושביעות רצון של האנשים העובדים.

המודעות לאיזון בין העבודה לחיים האישיים עולה בקרב המעסיקים וגם בקרב העובדים.

האיזון צריך להתקיים בתחומי החיים החשובים כמו: עבודה, משפחה,חברים והאדם עצמו. כדי שאדם יגיע לאיזון הוא חייב לשלב בין “הישגיות” ( הצלחה, הגשמה) ובין “הנאה” (סיפוק  גאווה, אושר, אהבה, רווחה ושמחת חיים).  ההישגיות וההנאה הן אלה שנותנות ערך לחיים שלנו.

כשלא מוצאים את האיזון בין שניהם זה מביא למצב ש”אנשים מצליחים” אינם מאושרים כי הם לא שואלים את עצמם את השאלות הנכונות כמו מתי הם נהנו ממשהו בעבודה ומתי הם בילו עם המשפחה והחברים והאם יש להם זמן פנוי כדי לעשות את מה שהם אוהבים”.

firstcall- blog12

התחושה בדרך כלל היא שאנשים מרגישים שהם מנווטים תמיד בקושי בין הזמן שהם מקדישים למשפחה, הזמן הפנוי שלהם,החברים ובין העבודה.

המודעות לכך והשינוי בגישה של האירגון ושל העובד תביא לכך שהאיזון בין החיים והעבודה תביא את העובדים להיות עובדים טובים יותר כאשר הם נמצאים באיזון בין עבודה לחיים.

תפקיד האדם לזהות מה מספק את הצרכים שלו כמו קיום ופרנסה בסיסית, הגנה ובטחון, חיבה ואהבה, הבנה, תחושה של שייכות, פנאי ושעשוע, ולמצוא את הדרך לאיזון שתעצים אותו ותממש את הצרכים האישיים שלו.

כשהעובד מאושר יותר, בביתו ובעבודתו. נוספת לו תחושה שהוא אחראי על חייו והערכה העצמית שלו עולה חל שיפור בבריאותו וביחסיו עם המשפחה ועם האירגון בו הוא עובד.

שירות המענה הטלפוני האנושי לעסקים הוא הפיתרון שמאפשר לך את החופש לאזן בין העבודה לחיים.

השירות מקצה לך קו טלפון ייעודי, המזכירות שלנו במוקד עונות ומקבלות הודעות בשם העסק/החברה שלך בהתאם לתסריט שיחה שנבנה והותאם עבורך מראש, הן לוקחות את פרטי המתקשר כמו:שם, טלפון, כתובת דוא”ל ופרטי הפנייה ומייד הן מעבירות אותם אלך למייל כך שהשירות מאפשר לך זמן איכות עם המשפחה, חברים וכ”ד ואתה עדיין שומר על תדמית מקצועית לחברה,לרווחיות ולביסוס העסק.

 

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק