דף הבית / שירותים עסקיים / שירות מענה אנושי לעצמאים

שירות מענה אנושי לעצמאים

פרסומת חיצוני

האם אי פעם הרגשתם שהגיע הזמן לצאת לדרך עסקית חדשה, כעצמאים ומומחים בתחומכם? הרבה אנשים מתלבטים בין הנוחות של להיות שכיר לבין ההזדמנויות שמביאות עמן “האופציה הפרילנסרית”. כך קורה להרבה אנשים מוכשרים שמרגישים שהם יכולים להצליח גם בלי לעבוד עבור מישהו אחר, או אמהות צעירות אשר מתלבטות בין לחזור לעבודה ובין לסגל לעצמן שעות גמישות שיאפשרו להן להיות יותר זמן עם הילד.

אז איך עושים את ההחלטה?

ראשית, יש לאמוד את מצבכם הכלכלי. האם יש לכם מספיק חסכונות שיכולים להחזיק אתכם במשך חצי שנה עד שנה? אחרי הכול, זה הזמן המינימלי שדרוש לעסק קטן כדי להתרומם ולהניב רווחים.

חשוב להבין שהחלטה כזו לא צריכה להילקח באופן דרסטי כמשחק סכום אפס, וניתן לבצע מעבר הדרגתי. בסופו של דבר מדובר הרי בתהליך. תוכלו למשל לעבוד כשכירים בחצי משרה, מה שיבטיח לכם שתשאירו את הראש מעל המים מבחינה כלכלית, בזמן שאתם בונים את העסק החדש, עם כמה שפחות סיכונים.

 

וכיצד ממקסמים את ההצלחה?

שלושת הדברים החשובים ביותר בעסק הם הנראוּת, החשיפה והתדמית. במובן זה, העסק שלכם, קטן ככל שיהיה, צריך לספק מענה אנושי הולם עבור הלקוחות. שירות מענה אנושי לעסקים הוא אחד מהדברים האלמנטריים שכל עסק צריך לסגל לעצמו, על מנת להיות עם האצבע על הדופק ולא לפספס אף לקוח.

שירות מענה טלפוני מאפשר לכם להגיע לכל לקוח – גם אם אתם לא זמינים! נציגים מטעם חברת מענה טלפוני לעסקים יענו במקומכם לטלפון תחת שם העסק שלכם, ויתנו מענה מקצועי ללקוחותיכם הפוטנציאליים. אבל זה לא הכול – חוץ ממענה טלפוני אנושי, תוכלו לקבל גם ג’ינגל עסקי שישדרג את תדמית העסק שלכם עשרות מונים, ויגרום לו להיראות כעסק גדול, משגשג ומסועף.

שירות בפקס – בכל הערוצים

מלבד שירות מענה טלפוני לעסקים והפקת ג’ינגל עסקי, חברת FirstCall מעניקה גם שירות קבלת פקס למייל. היום אתם כבר לא צריכים להחזיק מכשיר פקס גדול ומסורבל! עם שירות פקס למייל, תוכלו ליצור קשר עם כל הלקוחות, גם אם אין לכם פקס. באמצעות שליחת פקס באינטרנט, תקלו על עצמכם את העבודה ותוכלו להתרכז בליבת העסק.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים. בשנת 2003 החל שרות ...