דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים!

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים!

פרסומת חיצוני

עכשיו יותר מתמיד: שירות מענה טלפוני לעסקים!

המציאות הביטחונית המתוחה בכל רחבי הארץ משפיעה על מצב הרוח של כולנו. אבל עליכם – בעלי העסקים – היא משפיעה גם כלכלית. הפחד שולט ברחובות, אנשים מפחדים להגיע לעבודה או אף לצאת החוצה, הלקוחות לא מגיעים ובתי העסק נסגרים מוקדם ומתרוקנים מצרכנים.

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

להיות מגובים – גם בזמנים קשים

ניסיון העבר מלמד אותנו כי גם לאחר שהמצב הביטחוני חוזר לשגרה, בעלי העסקים ממשיכים לספוג את המכה לעוד זמן רב, ומתקשים להתאושש ממנה. בין אם מדובר בלקוחות שממאנים לבוא, או בעובדים שלכם המתקשים להגיע לעבודה בתקופה זו – ההשלכות על העסק הן רחבות.

לכן עכשיו יותר מתמיד, אתם צריכים גיבוי מענה אנושי אשר יפחית את הלחץ ויעזור לכם להתמודד עם ניהול העסק. לשם כך, פצחנו במבצע חדש במיוחד בשבילכם: הנחה של 100% בדמי הרישום לשירות FirstCall – שירות מענה אנושי לעסקים! כעת תוכלו להירשם לשירות ללא צורך בדמי רישום, וליהנות מגיבוי מלא לעסק שלכם, ומראש שקט מדאגות!

שומרים עבורכם על האיזון בעסק

חברת FirstCall מציעה שירות מענה טלפוני אנושי לכל סוגי העסקים. צוות המוקדנים המנוסה שלנו ידאג לענות בשבילכם לכל שיחה, לפי תדריך מדויק שיקבלו מכם. עם השירות האמין, המקצועי והאישי שלנו (גם עבור שומרי שבת), תוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר.

בין אם אתם עובדים מהבית כעצמאים, מתפעלים משרד גדול או קטן, או ארגונים ועמותות – אנחנו כאן בשבילכם עם מענה טלפוני אנושי מקצועי כדי להקל על הלחץ ולשמור על האיזון בעסק שלכם.

התקשרו עוד היום ותיהנו מהנחה של 100% בדמי הרישום!

03-509-5509    sales@firstcall.co.il   www.firstcall.co.il

 

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים!

חברת FirstCall גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום! בשעה טובה, קיבלה FirstCall נסח סימן ...