דף הבית / עבודה / איזון בחיים / מרגיש שאתה כבול לשולחן המשרד מאז ומעולם?

מרגיש שאתה כבול לשולחן המשרד מאז ומעולם?

פרסומת חיצוני

רוב האנשים מרגישים כך. למרות זאת, צוות השיווק של חברת FirstCall ינסה לשנות הרגשה זו כך תוכל לחיות חיים מלאים יותר, בריאים יותר ושמחים יותר.

רבים יודעים ששיווקו של עסק חדש, לאחר מיתוגו והפעלת אתר אינטרנטי, לוקח זמן רב , ואתה עדיין מרגיש כבול לשולחן המשרד מחכה שלקוחות פוטנציאליים חדשים יתקשרו לברר אודותיו.

מרגיש שאתה כבול לשולחן המשרד מאז ומעולם?
מרגיש שאתה כבול לשולחן המשרד מאז ומעולם?

עובדה קיימת היום שיש בשוק פתרון טוב לבעייה, וחברות עיסקיות רבות משתמשות בו. הפיתרון מאפשר לבעל העסק להתמקד בשיווק, להיות נוכח בפגישות החשובות לקידום השירות / המוצר שלו ולעסוק בעיקר בקידום העסק ע”י הוצאת שיחות המכירה שידחפו את העסק להצלחה. תמיד חשוב לזכור שאם אתה מרגיש כבול לשולחן העבודה שלך, אתה פחות יעיל לחברה דבר שיוצר השפעה שלילית על המצב הפיזי והנפשי שלך וקובע אם העסק שלך יהיה בסופו של דבר עסק מצליח .

האם אתה שואל את עצמך מי יענה לשיחות מהספקים ומלקוחות פוטנציאליים בזמן שאתה לא יכול לענות?

FirstCall – שירות מענה אנושי לעסקים, יענה לכל השיחות הנכנסות שלך בשם “החברה שלך” על פי תסריט שקבעת מראש עבור 190 ש”ח בחודש. הידיעה שיש לך את החופש ליזום שיחות מכירה או אפילו זמן איכות לסיעור מוחות יאפשר לך זמן איכות למקד את האנרגיה שלך בפיתוח העסק ולא להתמקד בדאגה שאתה נאלץ לעזוב את שולחן העבודה שלך. הוסף ערך מוסף לעסק !

גוף ונפש בריאים הכרחיים למוח בריא. הם מביאים אושר גם לך וגם לסובבים אותך.

האושר והשלווה מחיים אותך ומונעים מצב של מתח מיותר שנוצר כשאתה מרגיש כבול.

אתה משתחרר מהחובה להיות נוכח בכל שיחה נכנסת והידיעה שיש מישהו שעושה את זה בשבילך יוצרת מצב אידאלי שנותן לך את הזמן להתרכז בעסק שלך בראש שקט.

מומלץ אפילו לקחת צעד אחד אחורה, להתבונן ולקבל הערכה מחודשת על מצב החברה, התפתחותה ודרכי שיווק נוספים שיעזרו לקידומה בעתיד. הזמן שאתה מקדיש בההתבוננות המחודשת יבטיח קבלת החלטות נכונות לגבי עתידה.

שירות המענה הטלפוני האנושי הוא פיתרון הכרחי לכל עסק שמבטיח שכל השיחות הניכנסות יקבלו מענה ואף שיחה לא תוחמץ. בנוסף לחיסכון הכלכלי העצום בהחזקת כוח אדם מיועד, יתאפשר לך חופש הפעולה לו אתה זקוק כמנכ”ל וכחברה כדי לפתח ולבסס את העסק.

המוקד הטלפוני האנושי יוצר פלטפורמה עיסקית לכל העסקים והחברות ומוסיף ערך מוסף בניהול העסק ובחיסכון תקציבי גדול לאורך זמן.

יתרונות וחסכונות עיקריים בשירות המענה הטלפוני האנושי. לקריאה נוספת >

עבוד בצורה חכמה ובריאה היום!!

 

 

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק