דף הבית / טכנולוגיה / אפל נלחמת במוט הסלפי

אפל נלחמת במוט הסלפי

פרסומת חיצוני

ב- 8 ביוני יערך בסן פרנסיסקו כנס המפתחים של אפל. שצפוי לכלול הכרזות לגבי מערכות ההפעלה לסמארטפונים, מחשבי מק, טלוויזיות ועוד. כנס זה בניגוד לכנסים בעבר לא יאפשר הינסה של מוט הסלפי.

לקראת הכנס מפרסמת חברת אפל  הנחיות להתנהגות באירוע . בכל מקרה,  הצילום בוהקלטה בנסים אסור באופן פרטי (ישודר דרך אפל בסטרימינג) אבל החברה רוצה להבטיח שהמשתתפים לא יפריעו לאחרים לצפות במתרחש בשעה שהם מצלמים את עצמם.

סיבה האמיתית, כמו שהרשת נוטה לחשוד, היא שפשוט מוטות הסלפי האלו כל כך בטעם רע (וסחים), שאם אפשר למנוע את השימוש בהם, מוטב כך. בכך, מצטרפת אפל למגמה הגוברת בעולם של מניעת הכנסת מוטות סלפי למקומות מרכזיים בעולם.

1887764-54

אם אתם חושבים שסלפיז גם ככה די מיותרים ודור הסמארטפונים עושה בהם שימוש מופרז אז את מוט הסלפי את בטוח לא סובלים. מצד שני, יש משהו מעט מתנשא לחבק תרבות אחת אבל לסלוד ממוצר – מעצבן ככל שיהיה – שהוא בסך הכל הארכה של מה שהתרבות הזו מייצגת. עם זאת בשנה האחרונה מתחילים לראות התנגדות מעשית בשטח. פסטיבל המוזיקה קואצ’לה (coachella) שייסגר בסוף השבוע הקרוב אוסר את הכנסתם, כך גם פסטיבל הרוק המפורסם לולהפלוזה (Lollapalooza).

בעוד הבחירה לאסור על המוטות במקום בו קהל מתאגד בצפיפות מובינת מתאמי נוחות ואפילו בטחון והפרעה לקהל, במקומות אחרים זאת פשוט נראית בחירה של טעם. מוטות אסורים בעיר האסורה בביג’יינג בטענה שהם מהווים סיכון לעתיקות וגם דרום קוריאה יוצאת נגד המוטות ומי שימכור אותם צפוי לקנס.

אין נתונים רשמיים, אבל מוט הסלפי נחשב פופולארי יותר במזרח. עם זאת הכנסתו אסורה גם באגם טאהו בקליפורניה, מוזיאון ואן-גוך באמסטרדם, במכה בערב הסעודית, בוותיקן ובעוד אתרי תיירות מוכרים. נחזיק אצבעות שהמגמה תמשך.

מה דעתכם על האיסור להכניס את מוט הסלפי למקומות ציבוריים/ פרטיים?

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

ווטסאפ מציגה: גיבוי כל השיחות בענן • להורדה והדרכה

WhatsApp תשיק בקרוב שירות מיוחד שיאפשר לגבות בענן ב”גוגל דרייב”, את כל ההתכתבות שלכם באפליקציה ...