דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / מענה טלפוני לעסקים – הפנים של העסק שלך!

מענה טלפוני לעסקים – הפנים של העסק שלך!

פרסומת חיצוני

מענה טלפוני לעסקים – הפנים של העסק שלך!

כל בעל עסק יודע שהדבר הכי חשוב בעבודה – זה לידים ולקוחות. או יותר נכון – היחס ללקוחות. בעולם הדינמי של היום, הלקוחות מצפים לקבל מענה בזמן המינימלי ביותר ובצורה הפשוטה ביותר. חברת Firstcall תספק לכם שירות מענה אנושי לעסקים באופן פשוט ויעיל, כדי שגם אתם תוכלו לשמור על ראש שקט, בידיעה שאתם לא מפספסים את הלקוח הבא.

 

אל תפספסו את הלקוח הבא

זמן מענה ממוצע הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר במדד שירות של כל חברה. זו הסיבה למשל שמוקדי שירות רבים – מן הגדולים ועד לקטנים ביותר – שמים את מירב הדגש על צמצום זמן ההמתנה של הלקוחות ומניעת תסכול מיותר.

חשבו על זה כך: הלקוח עצמו עסוק בדברים אחרים שמרכיבים את חיי היום-יום שלו. הוא פונה לשירות או ספק מסוים על מנת לפתור בעיה או למלא צורך. בסיטואציה כזו, הוא מצפה לקבל מענה ראשוני בזמן המהיר ביותר שאפשר.

אחרי הכול, לכך הורגלנו בקצב החיים הדינמי שלנו: הכול בכף ידנו, בלחיצת כפתור, בקליק אחד על העכבר ובשיחת טלפון אחת. אז למה שלא נאמץ את הסטנדרט הזה גם בעולם העסקים באמצעות שירות מענה טלפוני ?

Sponsored Links

שירות מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני הוא אחד מהשירותים היותר נפוצים בעולם עבור כל עסק שמכבד את עצמו. גם אם אתם עובדים קשה ומסביב לשעון – אתם לא תמיד יכולים להיות במשרד ליד הטלפון והמחשב 24 שעות ביממה.

עם זאת, שיחות מלקוחות עדיין עלולות לזרום פנימה – גם אם אתם לא שם פיזית. מה תעשו על מנת לא לפספס אותן? בדיוק בשביל זה אתם צריכים שירות מענה אנושי. אין מה לעשות – יש הבדל בין משיבון אלקטרוני עם צליל מכני שאין מאחוריו אף אחד, לבין מענה טלפוני אנושי עם נציג או נציגת שירות שיודעים את העבודה. זה נראה אחרת עבור הלקוח, וזה נראה הרבה יותר טוב עבורכם.

 

מענה טלפוני לעסקים בינלאומיים מסביב לשעון

אם יש לכם עסק בינלאומי, אז על אחת כמה וכמה שאתם צריכים שירות מענה טלפוני עבור העסק שלכם. אחרי הכול – הלקוחות שלכם נמצאים מסביב לעולם ועם טווח שעות מגוון שאינו מוגבל לטווח שעות העבודה בישראל. אתם לא רוצים לפספס אותם!

שירות מענה טלפוני אנושי יבטיח שהפנים של העסק שלכם תמיד יישמרו על הצד הטוב ביותר, שלא תפספסו לקוחות, ושתוכלו להמשיך לעבוד על ליבת העסק שלכם מבלי לחשוש מאיבוד לקוחות.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים!

חברת FirstCall גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום! בשעה טובה, קיבלה FirstCall נסח סימן ...