דף הבית / שירותים עסקיים / מספר כוכבית מקוצר – הדרך שלכם ללקוח!

מספר כוכבית מקוצר – הדרך שלכם ללקוח!

פרסומת חיצוני

מספר כוכבית מקוצר, הינו שירות חיוני לכל בעל עסק קטן, בינוני או גדול המעוניין להרחיב את החשיפה לנתח לקוחות גדול יותר, ולנהל את העסק בצורה הטובה והאיכותית ביותר. מספר מקוצר לעסק, מאפשר לכם להתרכז בליבת העבודה, ולשמור על ראש שקט בידיעה שדרך ההתקשרות עמכם היא הקלה והזכירה ביותר

 

אז מה זה מספר כוכבית מקוצר?

שירות כוכבית מקוצר לעסק, מאפשר לכם לבחור מספר קליט ופשוט בן 4 ספרות בלבד, כזה שכל לקוח פוטנציאלי יוכל לזכור. זאת, על ידי חיוג כוכבית לפני הספרות. חיוג מקוצר מאפשר ללקוחות לזכור את דרך ההתקשרות עמכם, ומחליף את הסרבול והקושי שבזכירת מספר ארוך.

שירות מספר מקוצר החל לפעול בישראל משנת 2003, ומאז הולך וצובר תאוצה אצל יותר ויותר בעלי עסקים וספקי שירותים. בסופו של דבר, שירות כוכבית משתלם לעסק הרבה יותר מאשר שירות של מספרי 1-700 או 1-800, אשר כרוכים בעלויות שיחה נוספות. זאת, מכיוון ששירות כוכבית אינו כרוך בעלות שיחה נוספת ללקוח מלבד זמן אוויר סטנדרטי.

firstcall כוכבית

הכוכבית שתגרום לכם לככב

שירות כוכבית מקוצר לעסק, אינו רק כלי עזר פונקציונלי ללקוח, אלא גם כלי שיווקי ומיתוגי עבורכם, בעלי העסקים! כאשר הלקוח משתמש בחיוג באותיות או בחיוג שמות, הוא מקשר את התבנית הזו עם העסק שלכם. לא פלא אם כן, שג’ינגלים רבים מתאימים מנגינה קליטה אשר באמצעותה “מזמזמים” את מספר הכוכבית.

 

מספר פתוח לכל הרשתות בארץ!

בחברת FirstCall תקבלו שירות פרימיום של מספר כוכבית פתוח לכל הרשתות בישראל! הכול במחירי חבילה נוחים של בין 518 ₪ עד 818 ₪ – בהתאם לאופי החבילה, דמי התקנה חד-פעמיים על סך 449 ₪ בלבד, והתחייבות לחודשיים בלבד! אם אתם עדיין מרגישים בעומס, או זקוקים לסיוע נוסף, תוכלו להוסיף שירות מענה אנושי מקצועי, שידאג להשאיר את הלקוחות שלכם עם אצבע על הדופק!

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים

מספר מקוצר הוא פתרון תקשורת המאפשר חיוג מקוצר מסוגי טלפונים שונים. בשנת 2003 החל שרות ...