דף הבית / FirstCall – ערך מוסף לעסק / חשיבותו של מענה טלפוני אנושי

חשיבותו של מענה טלפוני אנושי

פרסומת חיצוני

מי לא מכיר את השיחה עם נציג השירות ברגע שמתקשרים לספקית האינטרנט, לחברת התקשורת או אפילו למוסד ממשלתי? מדובר בשירות מוכר מאד, שכל מבוגר ואפילו ילד בישראל בפרט ובעולם המערבי בכלל מכיר לפני ולפנים. אבל כדי שהשירות של מענה טלפוני אנושי יהיה טוב באמת, כדאי להכין את חברתכם מראש לכך. להלן כמה טיפים שיעזרו להפוך את השירות של מענה טלפוני אנושי הניתן בחברה שלכם לאיכותי באמת, כזה שהלקוחות ייצאו מרוצים איתו בסוף השיחה, ועם חיוך על הפנים.

מענה טלפוני אנושי אדיב

מענה טלפוני אנושי אדיב הוא הכלל הראשון שיש להחיל על נציגי השירות שלכם: עליהם להבין את הלקוחות, ולא לראות בהם אנשים שבאים רק לדרוש דברים לא מוצדקים, אלא להיפך – עליהם להקשיב להם, לשים את עצמם במקומם ולהבין כי הלקוחות רוצים בדיוק את מה שהם היו מאחלים לעצמם. מנקודה זו והאלה ניתן להמשיך ולהתפתח בכל סוגי השירות הניתנים במערך של מענה טלפוני אנושי, אך חשוב להבין כי זוהי נקודת המוצא, והיא חייבת להיות מיושמת כדי שיהיה שיתוף פעולה טוב ויעיל בין נציגי החברה שלכם ובין הלקוחות. לא משנה אם מדובר בחברת מענה טלפוני אנושי ששכרתם מבחוץ או שמדובר באנשים ששכרתם מהחברה שלכם – עליהם להבין זאת היטב, וכמובן גם לפעול בהתאם.

חשיבותו של מענה טלפוני אנושי

מענה טלפוני אנושי הוא חשוב מאין כמוהו, ואין להקל בו ראש. אל תטעו לחשוב כי אתם יכולים לוותר על שירות שכזה, מכיוון שהדבר אולי לא נראה משמעותי בעיניים שלכם – אך עבור הלקוחות זה כמעט הכל. אתם הרי יודעים בדיוק מה החברה שלכם מציעה, אך הלקוחות שלכם כמובן לא יודעים זאת. אם אתם מחליטים להשכיר את שירותיה של חברה חיצונית שתעשה זאת עבורכם, עליכם לבחור אותה בתבונה. בחרו רק בחברה כזאת שיש עליה המלצות, ובחברה כזאת שיודעת להתנהל מול שלל אתגרים – מצבי לחץ, דרישות מיוחדות, ניתוב מיוחד וכו’ – הכל כמובן בהתאם לדרישות הספציפיות של החברה שלכם ולמערך השירות אותו אתם רוצים להעניק.

התאימו את התקציב

אם יש לכם תקציב מוגבל, בחרו מה הכי חשוב לכם שיהיה במערך השירות ללקוחות, ושימו עליו את הדגש. לכל חברה יש דגש אחר (יעילות בניתוב, יחס אישי וכו’ וכו’), וצריך להבין מראש מהו הדגש המיוחד הזה. תוכלו לערוך סקר קצר בקרב הלקוחות והחברים שלכם, או אפילו לבצע תקופת פיילוט מוכרזת.

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב FirstCall - מחלקת שיווק

אולי תרצו לקרוא

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים!

חברת FirstCall גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום! בשעה טובה, קיבלה FirstCall נסח סימן ...