דף הבית / טכנולוגיה / בעתיד – רכבל אווירי בהרצליה

בעתיד – רכבל אווירי בהרצליה

פרסומת חיצוני

בתוך מספר שנים ישתנה מערך התחבורה הציבורית בהרצליה עם פרויקט רכבל אווירי בריחוף מגנטי.

עיריית הרצליה בשיתוף פעולה עם חברת Skytrain העולמית, לתכנון מיזם שפותח בנאס”א, של רכבל אווירי המבוסס על טכנולוגיית ריחוף מגנטי באזור התעשייה, מיזם שישנה שנות את מערך התחבורה הציבורית בתוך מספר שנים.

זהו פיילוט עירוני ראשון בהרצליה ולייצר מסלול בשלב הראשון באזור התעשייה, בין תחנת הרכבת למתחם המרינה, בו יהיה ניתן לייצר תנועה של 12 אלף איש מדי שעה. פדלון נתן את אישורו להקצאת המשאבים הנדרשים לקידום הפרויקט.

המערכת עובדת על ידי מסילות מיוחדות שמותקנות מעל לתשתית הכביש ונתמכת על ידי עמודי התאורה העירוניים. בכל קרון מוצבים שני מקומות ישיבה הנעים במהירות של עד 240 קמ”ש, בטכנולוגיית ריחוף מגנטי, ומאפשר לנוסעים להגיע ליעד הרצוי, אותו הגדירו מראש.

 הפרויקט נעשה בשיתוף התעשייה האווירית ויתרונו בכך שניתן להרכיב אותו בשטח בזריזות וביעילות והוא אינו מצריך עבודות תשתית ארוכות טווח או חסימת כבישים. בשלב השני של הפרויקט ישולבו תחנות במסלול הנסיעה בסמוך למשרדים ומוקדים מרכזיים באזור התעשייה.

 “אני שמח לקדם פרויקט כזה בהרצליה, אין לי ספק שבזכותו ובזכות פרויקטים נוספים, הרצליה מהווה חוד חנית בתחומי הטכנולוגיה”, מסר פדלון.

599196701000100490298no

Sponsored Links

“מיזם הרכבל האווירי נועד לתת מענה תחבורתי מהפכני, יעיל וסביבתי לתנועת עשרות אלפי האנשים הנמצאים באזור התעשיה מדי יום”, מוסיף גוזלן. “מדובר בצעד לחיזוק אזור התעשייה בהרצליה כמרכז עסקים בינלאומי חדשני”.

מה דעתך על הפיתוח ? 

פרסומת חיצוני

Share Your Thoughts and Comments

הביעו את דעתכם

על הכותב אורלי

אמא עם 2 בנים מקסימים, בני 21 ו-15. אוהבת משפחה וחברים, יש לי חברות עוד ממי בית הספר העממי שאני שומרת עליהם בקנאות. מישהי שמחפשת את הדבר הבא, להתעדכן ולדעת מה קורה סביבנו.

אולי תרצו לקרוא

אפל נלחמת במוט הסלפי

ב- 8 ביוני יערך בסן פרנסיסקו כנס המפתחים של אפל. שצפוי לכלול הכרזות לגבי מערכות ...